Дистанційне навчання. Математика


       Завдання розміщені на цій сторінці                  потрібно   виконати до 27 березня.




Learning.ua





Онлайн-тестування з математики. (Числа 11-20)


Онлайн-тестування з математики. (Задачі)

Пазлик - рахувальник




Вчи.юа - вся математика в інтерактивній формі (для виконання цього завдання потрібно отримати у вчителя логін і пароль)
Завдання до тижня "Весняні свята" 
(термін виконання 30.03-03.04)
Завдання на 30.03

Тема: Лічба десятками в межах 100. Попереднє і наступне число. Операції з грошима. Розв'язування життєвих задач.

Подорож до міста «Лічба десятками в межах 100»

                                               КРОК 1
Круглі числа. Утворення круглих чисел. Розв*язування задач






Запам'ятай
Десять десятків складають одну сотню.

1. Прочитай і запам'ятай назви розрядних чисел.


2. Прочитай числа на термометрі.


                                                  КРОК 2

1. Скільки паличок на кожному малюнку?





2. Скільки лотків з яйцями на кожному малюнку? А яєць?


3. Поясни схеми.


КРОК  3
1. Прочитай числа. Які числа сховалися? Запиши у зошит числовий ряд.


2.Назви попереднє і наступне число. Запиши  трійки чисел у зошит.



КРОК 4
Відпочинь


Згадаємо задачі на різницеве порівняння


А тепер спробуй користуючись пам'яткою самостійно скласти умову задачі. Розв'язажи її, запиши у зошит. Не забувай про відповідь.

Схеми для рішення задач в початковій школі

Мама зліпила 8 вареників, а Петрик - 6. На скільки вареників більше зліпила мама, ніж Петрик?

Завдання на 31.03
Тема: Лічба десятками до 100. Порівняння чисел в межах 100. 
                        Продовжуємо подорож до міста 
                        «Лічба десятками в межах 100»

КРОК 5
1. Знайди і назви всі числа від 1 до 10 і десятки від 10 до 100.


2. Вишикуй смайликів за зростанням номерів. Запиши і прочитай утворену числову послідовність.



3. Вишикуй спортсменів за спаданням їх номерів. Запиши і прочитай утворену числову послідовність.



Відпочинь


                                                КРОК 6

1. Хто використав більше редисок? На скільки?


3Які знаки слід написати в кружечках? Запиши.





Завдання на 01.04
Тема:Додавання і віднімання чисел в межах 100. Розв'язування життєвих задач.
                          Продовжуємо подорож до міста
                          «Лічба десятками в межах 100»
                                             КРОК 7
1.Розглянь пояснення
Десятки додають і віднімають так само, як і одиниці. 





2.Заповни порожні клітинки (усно).




3. Виконай дії і запиши.



Відпочинь


                                            КРОК 8
1. Миколка зібрав 50 помідорів, а Василько 20 помідорів. Скільки помідорів зібрали Миколка і Василько разом?


2.Скільки трикутників на малюнку? Розсуди Мрійницю і Поспішайка.


Завдання на 03.04
Тема:Порівняння і перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях двох найменувань. Розв'язування життєвих задач.
                          Продовжуємо подорож до міста
                          «Лічба десятками в межах 100»
                                             КРОК 9

1. Знайди довжину ламаної, якщо кожна її ланка і дорівнює 10 см (усно).




Складний метр схожий на ламану. Він має 10 ланок. Довжина кожної ланки 10 см, або 1 дм (дециметр). Довжина усіх ланок 1 метр.




Запиши в зошит і вивчи напам'ять: 
1 дм = 10 см
1 м = 10 дм
1 м = 100 см
КРОК 10
1.Запиши у зошит


2. Доріжка Мрійниці (зелена) чи Поспішайка (блакитна) є довшою?

Відпочинь



КРОК 11
1. Розв'яжи задачу і запиши у зошит
Сашко мав 40 кульок. Сестрі він віддав 10 кульок. Скільки кульок залишилося у Сашка?
Складаючи коротку умову до задачі скористуйся пам'яткою.



Завдання до тижня "Навіщо ми їмо" 
(термін виконання 06.04-10.04)
Завдання на 06.04

Тема: Вимірювання довжин предметів умовними одиницями.Запис результатів вимірювання. Додавання і віднімання круглих чисел.
Згадай


Завдання 1
Виріж смужку паперу завдовжки 1 дм.
Перегни її навпіл. Виміряй довжину отриманої смужки. На скільки сантиметрів ціла смужка довша за половину? Запиши у зошит.
Завдання 2
Побудуй у зошиті прямокутник, довжина якого 10 см, а ширина 1 см.  Скільки він має клітинок? Зафарбуй кожну клітинку так, щоб поруч не було однакових кольорів.
Завдання 3


Завдання на 07.04

Тема:Вимірювання довжин предметів умовними одиницями. Запис результатів вимірювання. Розв'язування задач.
Завдання 1
Математичний диктант (записуємо у зошит тільки відповіді ).
1. Перший доданок10 , другий  2. Знайди  суму.
2. Зменшуване  14, від’ємник  10. Знайдіть  різницю.
3. На  скільки  13  більше,  ніж  12.
4. 15  збільшили  на 1. Що  вийшло?
5. Знайди  суму  чисел  14 і 2.
6. Яке  число  треба  додати  до  7, щоб  отримати  число  17?
7. Запиши найменше кругле число.
Завдання 2
Візьми олівець червоного кольору. Виміряй його довжину. Побудуй такий відрізок у своєму зошиті. Підпиши його. Теж саме зроби з блакитним олівцем.Порівняй довжини двох відрізків.
Завдання 3
Склади коротку умову до задачі, розв'яжи її та запиши відповідь.
На   гілці  сиділи  12 пташок, прилетіло  ще  4. Скільки  пташок  стало  на  гілці?

Математика (в курсі ЯДС)

Завдання на 08.04
Тема: Розв'язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел.
Завдання 1
Дядько-крук накреслив відрізок довжиною 5 см. Горобчик-бешкетник :
1) Стер 1см . Накресли відрізок, який залишився.
2)Потім до отриманого відрізка додав 3см. Накресли відрізок, який утворився.

Завдання 2
Порівняй і запиши у зошит
5 дм....8дм - 2дм                 7см + 3см....10см
6см....1см + 4см                   9дм - 7дм....3дм
Завдання 3
Склади коротку умову до задачі, розв'яжи її та запиши відповідь.
Волосся Марічки виросло на 8 см, а волосся Хрестинки на 6 см. На скільки сантиметрів більше виросло волосся Марічки?

Завдання на 10.04
Тема:Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв'язування задач.

Усний рахунок


Дорогі діти!
 Я протягом тижня побачила, як ви добре вмієте креслити відрізки.

  • Давайте згадаємо , що таке відрізок? (Відрізок – це дві точки з’єднані частиною прямої.)
  • А скільки в 1 дм сантиметрів? (10см)

Так от, нам необхідно накреслити відрізок довжиною в 1дм і 1 см. Ми сказали, що 1 дм - це 10 см, та ще 1 см. 

  • Скільки буде? (11 см). 

Отже наш відрізок має бути 11 сантиметрів. Позначаємо точкою початок відрізка, прикладаємо до неї лінійку з позначкою 0, виміряємо 11 см, позначаємо точкою кінець відрізка, міцно тримаючи лінійку з’єднуємо олівцем уздовж лінійки 2 точки.

Накресли відрізки: 1дм 3см, 1дм 2см. Підпиши їх великими літерами латинського алфавіту АВ, ВС, CD, MN, KN. Порівняй довжини двох відрізків.

Завдання

Обчислення в межах 20 на основі нумерації чисел. Творча робота над ...

Завдання до тижня "Світ рослин" 
(термін виконання 13.04-17.04)
Завдання на 13.04

Тема: Побудова відрізків. Розв'язування задач.
Математичний диктант (записуємо у зошит тільки відповіді  у рядок).
1. Яке  число  стоїть  при  лічбі  після  числа  10?
2.  Запиши число,  що  передує 15.
3. Запиши  сусідів  числа  14.
4.  Перший  додано  4, сума  дорівнює  14. Чому  дорівнює  другий  доданок?
5. Задумане  число  зменшили  на  2, отримали  9. Яке  число  задумали?
6. Зменши число  11  на  2.
7. На  клумбі  росло  10  гладіолусів  і  5  хризантем. Скільки  всього  квітів  росло  на  клумбі?
Прослухай відеоурок


Побудуй у зошиті чотирикутник зі стороною 4 см. Підпиши його.
Завдання 


Завдання на 14.04
Тема: Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв'язування задач.
Математичний диктант (записуємо у зошит тільки відповіді ).
1. Доданки  3  і  10. Знайди  суму.
2. Зменшуване  16, від’ємник 10. Знайди  різницю.
3. На  скільки  16  менше  ніж  17?
4. 14  збільшили  на  3. Що  вийшло?
5. Знайди  різницю  чисел  14  і  7.
6. Знайди  суму  чисел 11  і  9.

7. У  саду  в  одному  ряду  росло  12  черешень,  у  другому  5  вишень. Скільки  всього  фруктових  дерев  росло  у  саду?
Завдання 
3 дм + 1 дм + 1 дм          4 см + 3 см + 3 см
8 дм - 1 дм -7 дм             9 дм - 1 дм - 4 дм
Завдання 
Склади вираз , розв'яжи його та запиши відповідь.
Поросятко Наф-Наф зводив на будинку дах: 8 соломинок він уклав, 3 вітер зірвав. Знов поклав 4 соломинок, 2 скотилось на подвір’я. Скільки ж поросятко Наф-Наф поклав на дах ?


Математика ( в курсі ЯДС)
Завдання на 15.04
Тема: Круглі числа. Розв'язування задач.
Математичний диктант (записуємо у зошит тільки відповіді ).
1. На  скільки  треба  збільшити  10, щоб  отримати  18.
2.Доданки  13  і  3. Знайдіть  суму.
3. Знайди  різницю  чисел  16  і  8.
4. Яке  число  стоїть  при  лічбі  після  числа  11?
5. Яке  число  стоїть  при  лічбі   після  числа  18.
6. Назви  число,  що  передує  14.
7. На   гілці  сиділи  12 пташок, прилетіло  ще  4. Скільки  пташок  стало  на  гілці?
Завдання 

 
Завдання 


 Завдання на 17.04
Тема:Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач.
Математичний диктант (записуємо у зошит тільки відповіді ).
1. Запиши  числа  від  4  до  8.Збільши  кожне  на  10.
2. Збільшить   число  5  на  11.
3. Запиши  числа  25, 17, 19. Зменшить  кожне  на  1
4. Яке  число  більше  16  на  3.
5.  Яке  число  більше  14 чи  17.
6. Яке  число  менше  13 і  11.
7. Діти  зібрали  16 грибів. На  приготування  супу пішло  10  грибів. Скільки  грибів  залишилось?   
Порівняй
1 дм 5 см .... 1 0 см       1 дм 8 см .... 20 см
9 см .... 9 дм                  10 см .... 1 дм
Завдання 
Склади коротку умову до задачі, розв'яжи її та запиши відповідь.
15 пиріжків несла Червона шапочка бабусі. 4 вовку віддала, коли зустріла його в лісі. Скільки пиріжків вона бабусі принесла?
Казка Червона шапочка | Дети в городе Харьков
Завдання до тижня "Світ тварин" 
(термін виконання 21.04-24.04)
Завдання на 21.04
Тема: Додавання і віднімання розрядних чисел- десятків.
Тема: Задачі на додавання і віднімання розрядних чисел- десятків
Згадаємо 


Виконай завдання у зошиті
90-60+30
70+30-80
50+40-10
100-50+10
Задача(коротку умову і відповідь обов'язково записуємо)
Равлик купив 10 карамельок, а потім ще 2 десятки. Ящірка купила 3 десятки карамельок. У кого більше карамельок?

Математика (у курсі ЯДС)
Завдання на 22.04
Тема: Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць в межах 20.
1. Виконай завдання усно.
Полічіть від 8 до 18.
Назвіть числа першого (другого, четвертого, шостого...) десятка.
Назвіть попереднє і наступне числа до числа 19, 15, 11.

Назвіть числа, які більші за 12, але менші або дорівнюють 19.
2.Згадай та виконай завдання у зошиті
16–6          18–8         15–5
[Пояснюємо так : 16 — це 1 десяток і 6 одиниць, 6 — це 6 одиниць; від 1 десятка і 6 одиниць забираємо 6 одиниць, залишається 1 десяток, або 10...]
16–10        19–10        12–10
[Пояснення : 16 — це 1 десяток і 6 одиниць, 10 — це 1 десяток; від 1 десятка і 6 одиниць віднімаємо 1 десяток, залишається 6 одиниць...]
Аналогічно обчислюємо приклади на додавання 10+8, 11+5, 15+3.
3. Виконай вправу
Завдання на 24.04
Тема:  Читання і запис чисел 11-20.
1.Згадай парні і непарні числа

2.Обчисли
3. Виконай вправу. Визнач кількість десятків і одиниць у числі та поєднай з відповідним записом.

4.Розв'яжи задачі


Завдання до тижня "Веселка" 
(термін виконання 27.04-30.04)
Завдання на 27.04

Тема: Парні і непарні числа другого десятка. Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа.
 Виконати завдання уроку 93, 94,  с.5-6
Пояснення до завдань
Урок 93. Парні та непарні числа другого десятка
Урок 94. Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа
Дай відповіді на запитання:
- Які числа називають одноцифровими? двоцифровими?
- Назвіть найменше одноцифрове число; найменше двоцифрове число.
- Назвіть числа другого десятка.
- Як утворюються числа другого десятка? Як утворити число 16? [10+6.]
- Які числа називають круглими? Назвіть круглі числа в порядку спадання від 80 до 20.

- Які числа називають парними? непарними?
Робота з таблицею
Конспект уроку з математики. Записуємо числа другого десятка.
  • -        Прочитайте числа в кожному ряді.
  • -        На скільки кожне наступне число більше? [На 1.]
  • -        На скільки попереднє число менше? [На 1.]
  • -        Порівняйте записи чисел у кожному стовпчику. Чим вони схожі? [Мають однакові одиниці.]
  • -        Чим відрізняються? [Десятками: в першому ряді немає десятків, а в другому ряді кожне число має 1 десяток.]
  • -        На скільки число в другому ряді більше за відповідне число в першому ряді? [На 1 десяток, на 10 одиниць.]
  • -         Що спільного в записах цих двох рядів чисел? [Є однакові цифри: 1, 2... 9.]
  • -        Що відмінне? [У першому ряді записані числа, які містять тільки одиниці, а в другому — числа, які містять і десятки, і одиниці.]
  • -        Які числа записані у першому ряді? [Одноцифрові]
  • -        А в другому ряді? [Двоцифрові] 
-Двоцифрові числа записують за допомогою тих самих цифр, що й одноцифрові числа. У записі двоцифрових чисел має значення місце, на якому записана цифра. Поміркуйте, що позначає в записі двоцифрового числа цифра справа; зліва. Доходимо висновку: цифра, яка стоїть на першому місці зліва, позначає десятки, а цифра, яка стоїть на другому місці, — одиниці. Десятки й одиниці — це розряди числа.


Завдання на 28.04
Тема: Компоненти дій додавання та віднімання. Додавання виду 11+2, 13-2. Розв'язування задач.
Виконати завдання уроку 95, 96, 97, 98 с.6-9
Пояснення до завдань
 Урок 95. Компоненти дій додавання та віднімання.
Плакати "Назви чисел" (дії додавання та віднімання з використанням ...

Плакати "Назви чисел" (дії додавання та віднімання з використанням ...

Урок 96,97. Додавання виду 11+2, 13-2



Розгляньте перший малюнок .
-Поясніть, як до 11 олівців додали 2 олівці. (11-це 10 і 1. Десяток не чіпаємо, 1од.+2од.=3од. А 10+3=13. Разом -13 олівців.)
- Розгляньте другий малюнок .
- Поясніть, як від 13 олівців відняли 2 олівці. (13 – це 10 і 3. Десяток не чіпаємо.
3 од.-2од.=1од. А 10+1=11. Залишилось 11 олівців.)

- Висновок: щоб до двоцифрового числа додати одноцифрове, потрібно двоцифрове число розкласти на розрядні доданки, одиниці додати до одиниць, а потім ще додати десяток. Щоб від двоцифрового числа відняти одноцифрове, потрібно двоцифрове число розкласти на розрядні доданки, від одиниць відняти одиниці, а потім додати десяток.
Презентація "Розв'язування сюжетних задач"
Урок 98. Знаходження невідомого доданку.



Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.

10 - 4 = 6
Математика (в курсі ЯДС)
Завдання на 29.04
Тема: Знаходження компонентів дії віднімання. Розв'язування задач.
Виконати завдання уроку 99, 100, 101 с.9-11
Пояснення до завдань
Знаходження невідомого зменшуваного



Білочка Рудя вийняла з торбинки 5 грибочків. Після того в торбинці залишилося 2 грибочки. Скільки грибочків було в торбинці спочатку?
Міркування: Якщо повернути назад у торбинку 5 грибочків, то дізнаємося, скільки грибочків було у торбинці спочатку: 2 + 5 = 7 (грибочків).

Довідничок



Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
Знаходження невідомого від'ємника

Як дізнатися, зі скількох яєць посмажили яєшню?
Міркування: треба від усіх яєць, що були в лотку, відняти ті, що залишилися. Отже, 10 - 7 = 3 (яйця)

Довідничок

Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.


Завдання до тижня "Моя родина" 
(термін виконання 04.05-08.05)
Завдання на 04.05
Тема: Числа першої сотні. Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі.
Виконати завдання уроку 102,103 с.11-13
Згадай...
Двоцифрові числа записують за допомогою тих самих цифр, що й одноцифрові числа. У записі двоцифрових чисел має значення місце, на якому записана цифра. Поміркуйте, що позначає в записі двоцифрового числа цифра справа; зліва. Доходимо висновку: цифра, яка стоїть на першому місці зліва, позначає десятки, а цифра, яка стоїть на другому місці, — одиниці. Десятки й одиниці — це розряди числа.
Виконай



Завдання на 05.05
Тема: Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Розв'язування задач.
Виконати завдання уроку 104,105 с.13-14
Пояснення до уроку
Скористайся підказкою і розв'яжи задачі

Прослухай відео та обчисли приклади у зошиті

Додавання і віднімання одноцифрового числа до\від двоцифрового. 


Додавання та віднімання чисел виду 35+40 та 45-20


Математика (в курсі ЯДС)
Завдання на 06.05
Тема: Додавання і віднімання двоцифрових чисел в межах 100 без переходу через розряд. Розв'язування задач.
Виконати завдання уроку 106,107 с.14-15
Пояснення до уроку
Згадаємо...








Додавання двоцифрових чисел




Додаючи двоцифрові числа, десятки додають до десятків, одиниці — до одиниць.
2. Розглянь запис і поясни спосіб обчислення.

Віднімання двоцифрових чисел 



Віднімаючи двоцифрові числа, десятки віднімають від десятків, одиниці — від одиниць.



Завдання на 08.05
Тема: Іменовані числа. Розв'язування задач.
Виконати завдання уроку 108 с.16-17
Згадай...
Один метр — це десять дециметрів.
 1 м = 10 дм
Один метр — це сто сантиметрів. 
1 м = 100 см
Виконай


Завдання до тижня "Ми - українці, ми - європейці" 
(термін виконання 12.05-15.05)
Завдання на 12.05
Тема: Визначення часу за годинником. Розв'язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події.
Виконати завдання уроку 109,110 с.17-19
Пояснення до уроку (завдання , які вказані в відеоуроці виконувати не потріно)


Запам'ятай...
Час вимірюють у годинах (год.)
Велика стрілка показує хвилини, мала стрілка - години.

Завдання на 13.05
Тема:Розв'язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події. Дні тижня.
Виконати завдання уроку 111,112 с.20-21
Згадай дні тижня та виконай завдання

Згадай...
Додаючи двоцифрові числа, десятки додають до десятків,
 одиниці — до одиниць.
Віднімаючи двоцифрові числа, десятки віднімають від десятків, одиниці — від одиниць.


Завдання на 15.05
Тема:Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Одиниця вимірювання маси-кілограм.
Виконати завдання уроку 113,114 с.22-23
Пояснення до уроку









Завдання до тижня "Літо"(термін виконання 18.05-22.05)

Завдання на 18.05

Тема: Задачі на порівняння і вирівнювання маси предметів.

Виконати письмово завдання уроку 115,116, 117 с.24-26

Послухай і виконай завдання вказані у відео усно . Запам'ятай








Завдання на 19.05

Тема: Місткість. Одиниця вимірювання місткості -літр.
Виконати письмово завдання уроку 117,118 с.26-27

Послухай і виконай завдання вказані у відео усно . Запам'ятай



Завдання на 20.05
Тема: Підсумкова діагностична робота
1) Приготуйте чистий листочок в клітинку, ручку, простий олівець, лінійку.
2) Посередині першого рядочку запишіть дату.
3) Завдання виконуйте по порядку.
4) Зафіксуйте час за який дитина виконала роботу.
Задача
Купили 25 зошитів у лінію, а в клітинку на 10 зошитів більше. 

Скільки зошитів у клітинку купили?

Приклади
42+50=                74-3=

53+5=                  27+62=

Завдання
10+9...19                    31…35  
17-10...15                   46…64
                                      
Завдання


Накресли два відрізки. Перший завдовжки 1 дм 1 см, а другий 

на 2 см менше.

Завдання на 22.05
Тема: Місткість. Розв'язування задач на місткість. 
Виконати письмово завдання уроку 119,120,121 с.28-31
Послухай і виконай завдання вказані у відео усно . Запам'ятай



Завдання до тижня "Літні розваги"(термін виконання 25.05-29.05)

Завдання на 25.05
Тема: Гроші. Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість.
Виконати письмово завдання уроку 122 с.31-32
Послухай і виконай завдання вказані у відео усно . 



Завдання на 26.05
Тема: Діаграми. Стовпчикові діаграми
Виконати письмово завдання уроку 127 с.38
Послухай і виконай завдання вказані у відео усно .


Завдання на 27.05
Тема: Діаграми Венна. Істинні та хибні висловлювання
Виконати письмово завдання уроку 128 с.39 - 40
Послухай і виконай завдання вказані у відео усно .


Завдання на 29.05
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач з одиницями вартості
Виконати письмово завдання уроку  с.42-43
Послухай і виконай завдання вказані у відео усно .

1 коментар: