Дистанційне навчання. Українська мова


                  Завдання розміщені на цій сторінці                                                        потрібно  виконати до 27 березня.

ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ ОВОЛОДІТИ НАВИЧКАМИ ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ СЛІВ



Звуковий аналіз слів - це складний процес,який умовно можна розділити на такі етапи:

-      вслухування в звучання слова, вирізнення звуків;

-      самостійне видокремлення звуків зі слова,аналіз його звукової структури.
Це повинен знати кожен:
    Для розмови ми використовуємо слова, які складаються зі звуків. Звуки бувають голосні та приголосні. Слова поділені на склади. У слові стільки складів, скільки у ньому голосних звуків.
    Щоб визначити, скільки складів у слові, треба лікоть поставити на стіл, а долоню, стиснуту в кулачок, піднести до підборіддя — скільки разів підборіддя натисне на кулачок при вимові слова — стільки й складів.
                                                       Звуки
-         голосні (звук не зустрічає перепони, його можна проспівати) позначаємо кружечком •
-         приголосні (звук зустрічає перепону) бувають:
твердими (позначаємо однією рискою —)
та м᾿якими (позначаємо двома рисками =)
    Приголосні м'які, якщо після них ідуть Я, Ю, Є, І, Ь.
Приголосні тверді, коли вони стоять у кінці слова або після них ідуть А, О, У, И, Е, апостроф чи інші приголосні.
Винятки: Й — завжди м'який звук.
Ч, Ш — завжди тверді звуки.
ї — завжди позначає два звуки [Й+І].
Щ — завжди позначає два звуки [Ш+Ч].
М'який знак і апостроф не є звуками, вони лише  позначають м'якість або твердість попередніх приголосних.
ДЖ, ДЗ — ці сполучення зазвичай позначають один звук.

Я , Ю , Є на початку слова, після голосного звука, після апострофа позначають два звуки; в інших випадках — один.
Тема : "Діалогічне мовлення"


Тексти для списування
(списати будь-які 2 тексти)

                  Журавлі
      Відлітають журавлі. Кружляють птахи над рідним селом. Тяжко їм розлучатися із домом. Далекий край хоч і теплий, але чужий.
Рушник
      Рушник–то оберіг. Рушниками прикрашали хату. Ними накривали хліб. Мама в дорогу давала вишитий рушник. Без рушника не обходилось ні в радості, ні в горі.

                  Учениця
      Улянка пішла до школи. Тепер вона учениця. У портфелі лежать буквар, зошит, ручка. У класі Улянку зустрічає учителька. Дзвінок. Починається урок.

                        Хмаринки
      Пливли по небу хмаринки. Волохаті та легкі, мов пух. Вирішили вони відпочити. Спинилися хмарки над хатою на хвилинку. І знову попливли.
               
Тема: "Усна народна творчість. Веснянки"


Заспівай веснянку







Читання слів, поданих у аналітико-синтетичній формі.




Тексти для читання

Нащо дубам листя взимку?
Уже ліс і не жовтий. Уже він безлистий. Гуде потихеньку вгорі. Стоїть у тумані. Там у верховітті ходить зима, носить в синій пелені завірюху. Тільки дуби брунатні. Міднолисті вони. Аж весною роздягнуться. Взимку всі дерева гудітимуть на стужі голим віттям. А дуби шумітимуть їм про весну.
Ось нащо дубам листя взимку.

1. Про що шумлять дуби взимку?

2. Коли вони скинуть листя?

Ведмідь і мишка
Спіймав ведмідь якось у своєму барлозі бешкетницю мишку.
Почала мишка просити ведмедя:
- Відпусти мене . . . І я тобі колись у пригоді стану.
Посміявся ведмідь з тої помічниці і відпустив мишку.
Ось одного разу заплутався ведмідь у мисливських тенетах. Рвався,
рвався – ніяк не виплутається. Тут прибігла мишка, перегризла петлю і допомогла ведмедеві визволитися.

1. Де спіймав ведмідь мишку?
2. Що мишка пообіцяла ведмедеві?
3. Як мишка допомогла ведмедеві?

Завдання до тижня "Весняні свята" 
(термін виконання 30.03-03.04)
Завдання на 30.03
Тема:Текст-розповідь. Читання вголос тексту. Робота з чистомовками, скоромовками. 
Тема: Запис речень відповідно до опрацьованих правил.
1) Спробуй швидко -швидко промовити скоромовку
      Бабин біб розцвів у дощ —
      Буде бабі біб у борщ.

2) Прочитай чистомовку. Слова вимовляй чітко.
 Моркву, перець і гарбуз
 Посадив старий дідусь.
 Пестив їх та поливав
      Гарний урожай зібрав.


 3) Ознайомся з правилом та склади усно за малюнками              розповідь.

    4) Відпочинь


5) Спиши текст.
Весняний день

Був похмурий весняний день. Небо сумне, непривітне. Сонце сховалось за важкими темними хмарами і не голубить землю. Зелені дерева опустили сумно віти.

Завдання на 31.03
Тема: Казка: жанрова специфіка. Прогнозування орієнтовного змісту тексту.  Аналіз звукового складу слова.
1) Зроби звуковий аналіз слів : джерело, свято.

2) Прочитай текст
Казка - це розповідь про вигаданих героїв і фантастичні події, у якій виявляється погляд народу на добро і зло.
Олена Пчілка
У ПРИГОДІ
Казка
Олена Пчілка, У пригоді, казка
Пішов раз лев на лови й зустрів мишку. Хотів її з'їсти, вже й лапою надушив. А мишка й каже йому:
— Ой, леве, могутній владарю! Не їж мене, змилуйся наді мною, бідною, маленькою мишкою! Я тобі за те в пригоді стану!
Перша зупинка. Передбач, що відповість лев мишці.
Засміявся лев:
— Ти мені в пригоді станеш? Якась нещасна мишка — мені, цареві над звірями, в пригоді можеш стати?! В якій же це пригоді?
— А хто може теє знати,— каже мишка,— тільки благаю я тебе — зглянься наді мною!..
Друга зупинка. Передбач, яка може бути користь від мишки. Як учинить лев.
Зглянувся лев, пустив мишку. Подякувала вона й побігла швиденько до своєї нірки.
Коли це, за яким часом, попався лев у тенета. Б'ється, сердешний, борсається в тенетах, нічого не зробить — ще гірше заплутався в сітку.
Третя зупинка. Передбач, хто допоможе левові.
 Аж де не взялась мишка,— одну петельку перегризла, другу... Як заходилась, то таку дірку в тенетах зробила, що й лев виліз! 
Четверта зупинка. Передбач, чого навчила мишка лева.
Тоді мишка й каже левові:
— А що, бачиш, і я, маленька мишка, тобі в пригоді стала!
— Бачу,— каже лев,— віддячила ти мені і навчила мене!.. Спасибі тобі. Я бачу, що добро, зроблене комусь, сторицею повертається.

Завдання на 01.04
Тема: Читання текстів.
Тема: Списування з друкованого тексту.
1)Вправа «Читай, як актор»
       Прочитайте поданий віршик з різними інтонаціями.
 Надійшла весна прекрасна,
      многоцвітна, тепла, ясна,
      наче дівчина в вінку.
      Зацвіли луги, діброви,
      повно гомону, розмови
      і пісень в чагарнику.
 2) Прочитай текст "Іній" на с.10 та виконай завдання.
3) Відпочинь



4) Спиши текст.
У небі світить сонечко
У чистому небі світить сонечко. У повітрі пливуть білі павутинки. Почали опадати з дерев золоті листочки. Вони неначе парасольки пливуть додому. Стали готуватись до відльоту дикі качки і гуси. 
  
 Завдання на 03.04
Тема:Робота з дитячою книгою. Художні тексти малих жанрів. Складання власних загадок за зразком відомої загадки.
1)Опрацювання пам’ятки

- Щоб скласти загадку, потрібно знати її характерні ознаки.
Загадка може бути складена у формі розповідного або питального речення; має  стислу,   виразну   форму,  дуже   часто    в    ній   римуються рядки.


Пам’ятка
Щоб скласти загадку, потрібно: 
• порівняти предмет, або явище з іншим, подібний за істотною ознакою, скажімо формою, кольором, рухом, звуком; 
• включити цю ознаку в опис предмета так, щоб не можна було відразу здогадатися;
 

• сформулювати загадку дуже коротко і стисло
Наприклад
Осінь.
Ознаки: жовте листя, щедрий урожай.
Ходить в жовтому вбранні
І дари несе мені.

2) Самостійне складання загадки

лиса картинка для детей - Поиск в Google Уроки Рисования Акриловыми Красками, Животные В Джунглях, Милые Животные, Рисунки Животных, Художественные Рисунки, Породы Домашних Животных, Картины С Лисами, Лесные Существа, Иллюстрация С Жирафом   
1) Роздивись малюнок.
2) Виділи істотні ознаки .
3) Коротко сформулюй загадку і запиши.
3)Відпочинь

Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема:Створення простих медіатекстів. Запис елементарних повідомлень (комікс)
 1) Ознайомлення з теоретичним матеріалом
Комікс – це послідовність малюнків із короткими текстами, які створюють певну зв’язну розповідь. Тексти в коміксах, зазвичай, мають специфічну форму «мовної бульки» («мовної хмарки», «мовного димку»), яка передає мову чи думку персонажа.
2) Ознайомся з коміксом "Лінивий у своїй хаті змокне"

Лінивий у своїй хаті змокне

Комікс для дітей ("Джміль", № 5, 2014)




3) Створи власний комікс під назвою "Комп'ютерна      мишка"

Досліджуємо медіа: прийоми роботи в курсі навчання грамоти 1 класДосліджуємо медіа: прийоми роботи в курсі навчання грамоти 1 клас

 -Який вигляд у звірка на першому малюнку? 
-Що може запитати мишка?  Напишіть ці слова на «мовній хмарці», наклейте біля мишки на першому малюнку. Аналогічно опрацюй інші зображення (для цього зображення потрібно роздрукувати)
P.S. Якщо немає можливості роздрукувати, то фрази запишіть на аркуші під номерами 1,2,3,4. Сфотографуйте і відправте вчителю.
 

Завдання до тижня "Навіщо ми їмо" 
(термін виконання 06.04-10.04)
Завдання на 06.04
Тема:Структура тексту.Читання деформованого тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів.
Ознайомся 



Прочитай частини тексту . Розташуй їх у правильній послідовності. Вивчи правило.


Завдання на 06.04
Тема:Запис речень відповідно до опрацьованих правил.
Запиши текст у зошит під диктовку
Перші квіти

Пригріває сонечко. З'явилися перші квіти. Вилізла погрітися на сонці муха. Вона ще квола. А ось перший метелик. Сів на кульбабку і п'є сік. 

Завдання на 07.04
Тема: Аналіз звукового складу слова. Читання різних текстів. Робота з текстом.
1)Виконай вправу

2)Прочитай текст "Осінь" на с.11 та виконай завдання.


Завдання на 08.04
Тема: Ознайомлення з поняттям "літературна казка". Читання літературної казки"Лисичка і рак".
Опрацюй сторінки з Букварика

Тема: Повторення опрацьованих правил. Письмо під диктовку.


Запиши текст під диктовку
Насіння
Скоро весна. Мама садитиме город. Сьогодні вона перебирає насіння. На столі коробки, вузлики, пакетики. Я мовчки спостерігаю. Ось великі насінинки гарбуза. Насіння огірків маленьке. На клаптику паперу манюсінькі насінинки помідорів. Усе складено і підписано. Овочі виростуть на славу!

Завдання на 10.04
Тема: Розвиток зв'язного мовлення.Переказування тексту від імені різних персонажів, інсценізація.
Казок країна чарівна
В гості нас чека вона
Отож, часу не гайте,
У подорож рушайте!
Прослухай казку "Колосок"
 Із поданих прислів’їв виберіть ті, що відповідають змісту нашої казки.
  • Умілому всяка робота легка.
  • Робота спільна — як пісня весела.
  • Праця чоловіка годує, а лінь марнує.
  • На чужу роботу дивитись — ситому не бути.
Перекажи казку коротко за ілюстраціями . Зроби аудіозапис і відправ вчителю.








Українська мова (в курсі ЯДС)


Тема:  Інсценізація: відтворення реплік персонажів казок. Збагачення словникового запасу. Створення коротких  письмових повідомлень.
Сьогодні у нас - незвичайний урок!
У казку ми зробимо ще один крок.
А з казкою ми зустрічались не раз!

I знову вона завітала до нас.
1.Словникова робота
Казка – це твір чарівного характеру, який розповідає нам про видумані події.
Інсценізація – це переробка твору для постановки на сцені.
Сцена – це місце, де виступають актори, співаки. Навпроти сцени сидять глядачі.

Імпровізація – це створення твору, казки у момент постановки, без попередньої підготовки.

2. Подивись ілюстрації до казок і згадай їх.













3. Послухай  аудіоказку "Котик і Півник"(натисни на малюнок та перейди за посиланням)
Аудіоказка-це один із видів медіатекстів.

Казка про котика та півника (аудіоказка) - kolobok.ua
Ви прослухали всю казку
Аж до самої розв'язки
А тепер попрацюй....

Відтвори репліки персонажів з будь-якої частини казки. 
Запиши їх.
Казка Котик та півник читати онлайнКіт, Півник та Лисиця (аудіоказка онлайн безкоштовно) | Baby SOS


ДНЗ "Світлячок" с. Нельгівка - КОТИК І ПІВНИККазка котик та півник


Подумай!!! 
  • Де потрібно було змінити сюжет казки, щоб Лисиця не змогла вкрасти Півника?
  • Запиши у зошит  пораду, яку б ти дав своїм друзям, щоб вони не потрапили у таку неприємну ситуацію, як герой казки.
Завдання до тижня "Світ рослин" 
(термін виконання 13.04-17.04)
Завдання на 13.04
Тема: Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Запис окремих слів та речень відповідно до опрацьованих правил.
Опрацюй сторінки Букваря


Згадай!!!

Запиши слова у зошит , визнач кількість складів та постав наголос.
Бабуся, папір, бджола, зозуля, їжак, лелека, олень, цукор, Україна, подруга.
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Інсценізація улюблених казок . Створення коротких письмових повідомлень.
Казка – це  чарівна країна, де добро завжди перемагає зло.
Прослухай українську народку казку "Лисичка та Журавель"



Робота над сюжетом казки
— Хто головні герої казки? (Лисичка і Журавель)
— Яку посудину вибрала лисичка для частування гостя? (Тарілку)
— Як ви думаєте, чому? (Бо вона сама їсть із тарілки)
— Як відреагував журавлик на лисиччине частування? (Запросив до себе в гості)
— Яку посудину обрав журавлик? Чому? (Обрав глечик, бо сам їсть із нього)
— Як журавлик почувався в гостях у лисички? (Ображеним, негостинно)
— Як відреагувала лисичка на журавлине частування? (Лисичка розсердилася)
— Чи можемо назвати їх друзями? (Не можемо)
— Чи приятелюють від того часу лисичка з журавлем? (Ні)
— А як мали зробити справжні друзі? (Пригостити один одного).
Запиши у зошит , які риси притаманні Лисиці та Журавлю.
Лисиця —
Журавель —

Завдання на 14.04

Тема:Читання різних текстів. Аналіз звукового складу. Запис речень.
1) Зроби звуковий аналіз слів : яблуня, дзеркало.
2) Прочитай текст "Айстра" на с.12 та виконай завдання.
3) Спиши останній абзац у зошит.

Завдання на 15.04
Тема:Читання різних текстів. Аналіз звукового складу. Запис елементарних повідомлень.
Опрацюй сторінки Букваря

Прочитай виразно вірш Лесі Українки "Як дитиною, бувало..". Зроби аудіозапис та відправ вчителю.
Тема: Читання текстів.Списування з друкованого тексту.
Опрацюй сторінки Букваря


Згадай з'єднання літер
Купити Каліграфічний зошит-шаблон (адаптація руки до письма у ...
Запиши у зошит замінюючи малюнки словами
Тексти для списування з малюнками для 1 класу НУШ
Завдання на 17.04
Тема:Робота з дитячою книгою. Літературні казки українських авторів. Робота з текстом.

Чому дідусь такий добрий сьогодні? 

(Василь Сухомлинський)


Поліз Андрійко на шовковицю: привабили чорні ягоди. Навтішався вволю, а тут дощ пішов.
Пересидів Андрійко дощ. Хотів злазити з шовковиці, аж дивиться – сидить під шовковицею дідусь Петро. Вийшов дідусь після дощу в сад.
"Що ж його робити? – думає Андрійко. – Злізати з шовковиці – струсиш на дідуся всю воду з листя, змокне під дощем, захворіє".
Сидить Андрійко, притулившись до гілки, боїться поворухнутись. Жде, поки дідусь до хати піде. А дідусь не йде.
Вже сутеніти стало, коли підвівся дідусь, питає:
– Чому це ти сидиш на дереві, внучку?
– Боюся струсити на вас краплі, дідусю...
– Злазь, Андрійку...
Дідусь відійшов, Андрійко зліз із шовковиці. Дідусь пригорнув і поцілував Андрійка. "Чому це дідусь такий добрий сьогодні?" – з подивом подумав онук.
Намалюй ілюстрацію до казки.
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема:Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.
Дорогі діти!
Сьогодні ми з вами на уроці поговоримо про один із видів медіатекстів - кардмейкінг. А що ж таке кардмейкінг? 

Презентація " Варіативний модуль з технології"

 З чого можна робити листівки?
Давайте подивимося, які матеріали та інструменти можуть використовуватися при виготовленні листівок своїми руками.
Папір - це основний матеріал, який буде необхідний. Це може бути картон (білий або кольоровий),  кольоровий папір, фольга, пакувальний папір будь-якої фактури, а також спеціальний папір для скрапбукінгу який відрізняється якістю і різноманітністю візерунків і фарб. Ми можемо підготувати папір своїми руками – це різні способи зістарювання, забарвлення за допомогою кави або чаю, за допомогою бризок фарби тощо.
Елементи декору -  це намистини, бісер, паєтки, ґудзики, шнурочки, стрічки, мережива, тасьма, різні клаптики тканини, пір'я, засушені листя, колоски, квіточки, зерна кави, різні крупи, штучні квіти, нитки, тканина тощо.
Інструменти - це клей, двосторонній скотч, ножиці,  степлер, штампи, фігурні дироколи, які  використовуються для прикрашання та оформлення листівок з допомогою витинання фігурних отворів на папері.
Запам’ятайте, що кожна ваша листівка має нести певні побажання людині, якій ви її подаруєте. 

САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ТА ЇХ БАТЬКІВ
Виготовлення тематичної листівки «З Великоднем!». 

Завдання до тижня "Світ тварин" 
(термін виконання 21.04-24.04)
Завдання на 21.04
Тема:Текст-опис. Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів.
1) Спробуй швидко -швидко промовити скоромовку
 У зливу жахливу під кущем
      Дуже змокли жук з джмелем.
2) Прочитай чистомовку. Слова вимовляй чітко.
Кошеня навкруг дивана
Ходить рано-рано-рано.
Сонні очі продира:
- Де нора-нора-нора?
А. Камінчик

3) Опрацюй сторінки Букваря. Виконай останнє завдання.

Завдання на 22.04
Тема:1.1 Читання різних текстів. Робота з текстом.
      1.2 Вправляння у виразному читанні різних текстів.
           Аналіз звукового складу слова.
1) Спробуй швидко -швидко промовити скоромовку
Горох у городі виріс небувалий
Горобці город пограбували.

2) Зроби звуковий аналіз слів: щастя, дощ, їжа.
3) Послухай казки М.Коцюбинського "Про двох цапків" і "Двох кізочок". Поміркуйте, чим дві казочки схожі , а чим відрізняються.

4) Прочитай казку самостійно.


Тема: Повторення опрацьованих правил.Списування з друкованого і рукописного тексту.
Запиши текст у зошит
Мої презентації - Каталог файлів - Сайт-портфоліо Бігус Ірини ...
Завдання на 24.04
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Побудова зв'язного висловлювання.
Складіть за малюнками розповідь з елементами опису.

Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема:Створення простих візуальних медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.


Любі діти!
Сьогодні на уроці я пропоную вам згадати фільм про Гаррі Поттера. Роздивіться стоп-кадри з фільму та проаналізуйте "поведінку" персонажів.
- Які емоції виникають у вас під час перегляду кадрів?

Зірки "Гаррі Поттера" зустрілись через 7 років після останнього ...

Кінофільм. Розпізнаємо героїв.

Виконай завдання
Запиши у два стовпчики позитивні і негативні емоції, які виникли у тебе під час перегляду стоп-кадрів.
Завдання до тижня "Веселка" 
(термін виконання 27.04-30.04)
Завдання на 27.04
Тема: Зв'язок між текстом і заголовком. Читання різних текстів.
Опрацюй сторінки Букваря
 
Прочитай


Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Відтворення емоцій літературних персонажів. Створення коротких письмових повідомлень.
Згадай відому тобі з дитинства казку "Курочка Ряба". Роздивись ілюстрації до неї. 
Курочка Ряба - Казки на ніч
Малюнок 1
Курочка Ряба (аудіоказка) - kolobok.ua
Малюнок 2
Запиши у зошит, які емоції охоплювали персонажів на кожному з малюнків.

Завдання на 28.04

Тема: Повторення опрацьованих правил. Запис тексту.
Спиши текст у зошит
Тексти для списування для 1 класу НУШ
Завдання на 29.04

Тема: Вправляння у виразному читанні різних текстів.
1) Зроби звуковий аналіз слів : райдуга, явище.
2) Прочитай текст "Гори" на с.13 та виконай завдання.

Тема: Повторення опрацьованих правил. Запис речень.
Склади за малюнками речення та запиши їх у зошит


Завдання до тижня "Веселка" 
(термін виконання 04.05-08.05)
Завдання на 04.05
Тема: Текст-міркування. Читання різних текстів. Визначення мети монологічного висловлювання.
Згадай , що таке текст-розповідь та текст-опис. Дізнайся і запам'ятай, що таке текст-міркування.

Опрацюй сторінку 71 Букваря . Виконай останнє завдання усно.



Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Створення письмових повідомлень.
Роздивись малюнок. Склади невеличку розповідь (3-4 речення) за малюнком. Запиши у зошит. Придумай заголовок.
19. Взаємодопомога членів родини » Народна Освіта


Завдання на 05.05
Тема: Запис тексту. Аналіз звукового складу слова.
Запиши текст у зошит
Сад
Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов в колисочку. Медок збирають.
Зроби звуковий аналіз слів: ростуть, квіточку.


Завдання на 06.05
Тема: Вправляння у виразному читанні різних текстів.
Зв'язний переказ змісту прочитаного (використовуючи слова спочатку, потім, в кінці).
Прочитай і перекажи казку.
Василь Сухомлинський
НАЙГАРНІША МАМА
Василь Сухомлинський. Найгарніша мама. Казка, оповідання. Малюнок Адель Гілевич.Випало Совеня із гнізда та й повзає лісом. Далеко забилось, не може знайти рідного гнізда. Побачили птахи малого - некрасивого, з великою головою, вухатого, банькатого, жовторотого. Побачили та й питають, дивуючись:
- Хто ти такий? Де ти взявся?
- Я - Совеня, - відповідає мале. - Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень дуже погано бачу. Я шукаю маму.
- Хто ж твоя мама? - питає Соловей.
- Моя мама Сова, - гордо відповідає Совеня.
- Яка ж вона? - питає Дятел.
- Моя мама найгарніша.
- Розкажи, яка ж вона, - питає Дрізд.
Василь Сухомлинський. Найгарніша мама. Казка, оповідання. Малюнок Адель Гілевич.- У неї голова, вуха й очі такі, як у мене, - відповідає з гордістю Совеня.
- Ха-ха-ха! - зареготали Соловей, Дятел і Дрізд. - Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя така сама потвора.
- Неправда! - закричало Совеня. - Мама в мене найгарніша.
Почула його крик Сова, прилетіла, потихеньку взяла Совеня за лапку й повела до рідного гнізда.
Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була й справді для нього найгарніша!
Тема: Вправляння у виразному читанні різних текстів.
Списування з друкованого тексту.

1)Прочитай текст "Лев і ведмідь" на с.18 та виконай завдання.
2) Спиши перші 3 речення.


Завдання на 08.05
Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Створення анаграм.
Подивись і склади анаграми. Запиши їх у зошит.

Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Створення візуальних медіатекстів.
Прочитай оповідання Ірини Прокопенко "Зимовий сон" на с.19 та виконай завдання.
Завдання до тижня "Ми-українці, ми -європейці" 
(термін виконання 12.05-15.05)
Завдання на 12.05
Тема: Складання і запис розповіді (за допомогою дорослого)
Напиши розповідь про свою Батьківщину для друзів з іншої країни. Розповідь занотуй у зошиті з ЯДС на с.65.
Завдання на 13.05
Тема: Вправляння у виразному читанні віршів. Рима, ритм, настрій у вірша.
1)Прочитай вірш А.Гарматюка "Чому в зайців довгі вуха?" (Зошит "Читаю самостійно") та виконай завдання.
2) Підкресли рими
Римиспівзвуччя закінчень у  близько розташованих словах.
Наприклад: 


Тихий сон на горах ходить,
За рученьку щастя водить.
І шумлять ліси вже тuхше,
Сон мені квітки колuше.
Спіть, мої дзвіночки сuні,
Дикі рожі в полонuні!

(О. Маковей. «Сон»).
Тема:Письмо з друкованого тексту
Запиши прислів'я у зошит
Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.
Рідна земля — мов колиска золота.
Без верби і калини немає України.
Завдання на 15.05
Тема: Робота з дитячою книжкою.
Дорогі діти!
Ми продовжуємо з вами знайомитись з творчістю видатного письменника Василя Сухомлинського...
Василь Сухомлинський
ВЕСНЯНИЙ ВІТЕР
Казка-оповідання

Клен цілу зиму спав. Крізь сон він чув завивання 
хуртовини і тривожний крик чорного ворона. Холодний 
вітер гойдав віти, нагинав їх. Та ось одного сонячного 
ранку відчув Клен, ніби до нього доторкнулось щось 
тепле і лагідне. Прокинувся Клен. А то до нього 
прилинув теплий весняний Вітер.
—  Годі   спати,— зашепотів   весняний   Вітер.— 
Прокидайся, весна наближається.
—  Де ж вона — весна?— запитав Клен.
—  Ластівки   на   крилах   несуть,— каже  теплий Вітер.
— Я прилетів з далекого краю, від теплого моря. Весна 
йде полями — заквітчалась квітами красуня. А ластівки 
на крилах несуть барвисті стрічки.
Ось про що розповів теплий весняний Вітер Кленові. 
Клен зітхнув, розправив плечі. Зазеленіли бруньки. Бо 
йде весна-красуня.

Василь Сухомлинський, Весняний вітер, оповідання
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Створення простих медіатекстів. Запис елементарних повідомлень.
Яку інформацію можна отримати з книжок? Запиши.
Блог - Кульбабки - наш клас
1.
2.
3.
4.
5.
Що б було, якби не було чистая книга, книга для чтения, книга рисунок, пустая книга ...

ЗАВДАННЯ ДО ТИЖНЯ "ЛІТО"(ТЕРМІН ВИКОНАННЯ 18.05-22.05)

Завдання на 18.05
Тема: Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.
Прочитай казку Світлани Бажан " Медунка" (Зошит "Читаю самостійно" с.20) та виконай завдання.
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Імпровізація в рольових іграх.Збагачення словникового запасу.Створення коротких письмових повідомлень.
Послухай та згадай казку "Рукавичка"


Запиши у зошит замінюючі малюнки словами


Ішов взуття за дешевим продаж 100% найвища якість дід з рукавички ... лісом, а за ним бігла собачка, та й 

загубив дід Рукавичка. Українська народна казка з малюнками онлайн.

От біжить Як намалювати мишку крок за кроком для дітей олівцем покроково, улізла в ту рукавичку та й 

каже:

— Тут я буду жити!


Завдання на 19.05
Тема: Контрольне списування
1) Приготуйте чистий листочок в косу лінію, ручку.
2) Прочитайте спочатку уважно текст.
3) Починайте записувати речення, диктуючи собі.
4) Перевірте написане.
Травень
Дерева і кущі поспішають прибратися до свята весни. Зеленіє молода травичка. З'явилися перші фіалки. Понад річкою синіють незабудки. Зацвіла запашна суниця.
Завдання на 20.05
Тема:  Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.
Прочитай казку " Ромашка" (Зошит "Читаю самостійно" с.21) та виконай завдання.
Тема: Списування з друкованого тексту.
Запиши текст у зошит замінюючі малюнки словами.
Використання символів в розвитку мовлення. Дидактична гра «Склади ...
Завдання на 22.05

Тема:Розвиток зв'язного мовлення . Складання розповіді на тему "Влітку".
Прочитай вірш
     Люблять всі відпочивати
І дорослі й діти.
Особливо теплим літом
Добре карасів ловити,
В річці цілий день пірнати,
Чи у лісі погуляти.
Влітку – кожен день чудовий,

Неповторний, загадковий.
-        Ви, напевне, здогадалися, про яку пору року ми сьогодні поговоримо?
-        Чим подобається вам літо? Що в ньому незвичайного?
Сьогодні ми будемо фантазувати, як провести літні канікули.
Дай відповіді на запитання:
1.    Де ти хочеш побувати улітку?
2.    Чим займатимешся?
3.    Які вражень чекаєш від літа?
Словникова робота.
Використайте потрібні вислови у своїй розповіді.
Побувати на морі
їздити у табір відпочинку
провести літо у селі
ходити в туристичний похід
відпочивати на березі річки

плавати в морі
купатися в річці
ходити в гори, ліс
кататися на велосипеді, човні, катері
збирати ягоди, гриби, овочі, фрукти
загорати, бігати, гратися
ловити рибу
 Лариса Новацька. Дитячі загадки про пори року - Мала Сторінка
допомагати старшим

гарно загоріти
добре відпочити
набратися сил
загартуватися.
Склади усно твір на тему "Влітку"за запитаннями і опорними словами .
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема:Створення простих візуальних медіатекстів.
Комікс "Компютерна пастка"
Познайомся з історією одного хлопчика.

- Чого не побачив хлопчик через те, що йому заважав комп’ютер? Що пропустив?

- Чи допоміг хлопчику дощ?

- Чому хлопчик розгубився, коли комп’ютер зіпсувався? Що треба було робити, аби дощ не пошкодив комп’ютер?

- За що хлопчик дякував друзям?

Коли і для чого комп’ютер потрібний, а коли він зайвий? Чому?

- Чи варто відмовлятися від живого спілкування заради комп’ютера?ЗАВДАННЯ ДО ТИЖНЯ "ЛІТні розваги"(ТЕРМІН ВИКОНАННЯ 25.05-29.05)

Завдання на 25.05
Тема: Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.
Прочитай текст " За добро добром" (Зошит "Читаю самостійно" с.22) та виконай завдання.
Українська мова (в курсі ЯДС)
Тема: Практичне застосування вмінь з різних видів мовленнєвої діяльності в навчальних і життєвих ситуаціях.

Прослухай аудіо казку, знайди в старих журналах ті фото, які могли би бути ілюстраціями до цієї казки.




Завдання на 26.05
Тема: Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.
Прочитай текст " Козуля" (Зошит "Читаю самостійно" с.23) та виконай завдання.

Завдання на 27.05
Тема: Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.Запис слів , речень.
Прочитай текст " Мудра кицька" (Зошит "Читаю самостійно" с.24) та виконай завдання. Спиши перше і останнє речення.
Тема: Вправляння у правильному та виразному читанні коротких текстів.Запис слів , речень.
Прочитай казку Василя Сухомлинського "Зустріч з Барволистом " (Зошит "Читаю самостійно" с.25) та виконай завдання. Випиши з тексту назви кольорів осіннього листя.

Завдання на 29.05

Тема: Робота з дитячою книжкою. Безпека в інтернет-просторі.
Подивись відео

Запам'ятай Основні правила безпечної поведінки в Інтернеті » ІВАНКІВСЬКИЙ ...

Тема: Практичне застосування вмінь з різних видів мовленнєвої діяльності в навчальних і життєвих ситуаціях.

Хто ж не любить гратись у родину, лікаря чи магазин? Так ви приміряєте на себе різні ролі, вчитеся поводитись відповідно до них. Тому ці ігри називають рольовими.





Пограй з членами родини в гру "Лікарня"




Усно дай відповіді на запитання. Перевір, чи готові ви до гри.

· До кого ми звертаємося, коли захворіли?


Де працює лікар?


· Хто ще працює в лікарні?


· Який інструмент використовують лікарі для лікування людей?


· Які професії лікарів ви знаєте?

Де можна купити ліки? Хто там працює?

Розіграй ситуації:

· Лікар завітав до хворої Оленки. Оглянув ї призначив лікування.

· На прийомі у лікаря терапевта, хірурга, окуліста, стоматолога.

· Купування ліків в аптеці.

· Черга до лікаря.

· Робота швидкої допомоги.

Дай письмово відповідь на запитання:

Чи потрібні нам лікарі?













Немає коментарів:

Дописати коментар