Дистанційне навчання. Я досліджую світ

Тиждень 25

Тема тижня "....."

Завдання розміщені на цій сторінці потрібно виконати до 27 березня.

Підручник Я досліджую світ 1 клас ч.2

Проблемні запитання:

Пройди квест і дізнайся тему нашого тижня


 

 

Перевір свої знання


 

2. Як прокидаються рослини


Зроблено в Padlet




 3. Як пташки знаходять дорогу додому


Перевір свої знання


Зроблено в Padlet


Зроблено в Padlet

Завдання до тижня "Весняні свята" 
(термін виконання 30.03-03.04)
Проблемні запитання:
1. Як святкують прихід весни?
  Завдання на 30.03

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 10-11

  3) Виготовити жайворонка
      4) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Сьогодні ми з вами в черговий раз поринемо у безмежний простір народних звичаїв.
Український народ завжди з нетерпінням чекав на прихід весни, і тому свято зустрічі цієї пори року святкувалося дуже весело. Наші пращури в цей день спалювали опудало зими і піснями закликали весну, раділи з приводу її приходу:
«Ой весно красна, весно прекрасна,
Ти щастя і радість принесла нам».

Наш народ має багату культуру, величезний скарб якої складається з цінностей, надбаних багатьма поколіннями. З прадавніх часів до нас ідуть життєва мудрість та настанови щодо способу життя. Вони закладені в українських звичаях, обрядах, фольклорі, адже в них - світовідчуття та світосприймання нашого народу. У них пояснюються та обґрунтовуються взаємини між людьми, цінність духовної культури окремої людини і народу взагалі.

                                                        Це — символи весняних свят, що здавна відзначає наш народ.


Веснянки — назва старовинних  обрядових пісень, пов’язаних з початком весни і наближенням весняних польових робіт. За допомогою веснянок люди передавали свою енергію природі, щоб усе живее навколо прокинулося і знову ожило.Веснянки співають майже завжди одночасно з танцями та іграми, що мають «закликати» весну та добрий урожай. Назв у веснянок безліч: «ягівка», «гаілка», «гагілка», «ягілка», «магілка», «галанівка», «лаголайка», «риндзівка» та ін. Кожна місцевість, окрім особливо їназви, мала ще й свої традиційні слова веснянок та веселих забав.




18 березня — починається весняний сонцеворот, коли день  переважує ніч. З цієї нагоди влаштовували цікаві дитячі забави — «заклички птахів». 
        Пташок викликаю
        З теплого краю:
        Летіть, соловейки,
        На нашу земельку,
        Спішіть, ластівоньки,

        Пасти корівоньки!
Перед цим днем матері або бабусі випікали з тіста для дітлахів безліч різноманітних фігурних птахів. Таке обрядове печиво називали «жайворонками», або «голубками». Уранці ним прикрашали двір і сад, а коли сонце обігрівало землю, удень, виходили юрбами за село, несучи в долонях печиво.
Практична робота "Виготовлення жайворонка"
Інструкція
Беремо двосторонній  кольоровий папір або картон (можна взяти звичайний білий папір, а потім розфарбувати), ножиці і вирізаємо силует пташки. Робимо в нашій пташці прорізи для хвоста і крил. Складаємо два аркуші паперу гармошкою - це буде хвіст птаха і крила. Вставляємо "гармошки" в прорізи, можна приклеїти. Малюємо очі жайворонка. Гармошку трохи розправляємо. Ось такі красиві і дуже легкі у виконанні виходять паперові жайворонки.



2.Які традиції Великодня у моїй родині?
 Завдання на 31.03

1) Ознайомитися з інформацією      

2) Виконати завдання у зошиті с. 16-17

 3)Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.


Прослухай пісню



  3.Про що розповідає писанка?
  Завдання на 01.04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 12-13

  3)Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Подивись казку






Розмальовка "Великодній кролик" онлайн
Перейди за посиланням натиснувши на назву . Розмалюй та відправ фото вчителю.

Розмальовки (щоб розмалювати зображення потрібно його скопіювати та роздрукувати ) - за бажанням.









4. Що кладемо у великодній кошик?
  Завдання на 02.04

1) Ознайомитися з інформацією      

2) Виконати завдання у зошиті с. 14-15

 3)Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.


Перевір свої знання




Перейди за посиланням натиснувши на назву . Розмалюй та відправ фото вчителю.


Завдання до тижня "Навіщо ми їмо" 
(термін виконання 06.04-10.04)
Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Навіщо ми їмо?
  Завдання на 06 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 18-19

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Усім нам варто частіше згадувати слова «Треба їсти для того, щоб жити, а не жити для того, щоб їсти».  Подумай, що означає це висловлювання. 
Дай відповіді на питання:
  • Чи любите ви їсти?
  • Як ви гадаєте, навіщо ми їмо?
  • Яка користь від їжі?
  • Чи будь-яка їжа корисна для людини?
  • Чи вся їжа смачна? А може смачна їжа бути шкідливою?
  • Як ви гадаєте, чому варто обмежувати вживання смачної, але не надто корисної їжі?
  • Які емоції викликає у вас процес вживання їжі?
  • Як ви гадаєте, скільки разів на день потрібно їсти, а скільки води потрібно випивати?
  • Що, крім енергії та сил, має давати нам їжа?
 

Перейди за посиланням натиснувши на назву .
2. Як визначити корисну і шкідливу їжу?
  Завдання на 07 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 22-23

  3) Зробити фото виконаних робіт і надіслати вчителю.

Харчування — необхідна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо речовин, необхідні для нормального росту та розвитку. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. Дітям їжа потрібна не тільки, щоб рухатися, працювати. Вона потрібна їм також для того, щоб вони виросли міцними та здоровими. Для цього ми маємо вживати різноманітну їжу. Харчуватися 4 — 5 разів на день. Продукти харчування мають бути корисними та свіжими.

Презентація "Корисне чи шкідливе"

Ознайомся з дослідом 
Дослід . Взяли яйце,шкарлупа його містить багато кальцію, речовини, яка бере участь в будові зубів і кісток людини. Це яйце  занурили в «Кока-колу»  на 18 днів. І ось що сталося. 



Яєчна шкаралупа потемніла. І це значить, що кока-кола руйнує кістки і зуби.
Висновок: "Кока-кола" руйнує зуби. Барвники лимонаду дуже стійкі і зуби від них темніють
Навіщо людині здорове харчування?

Конспект уроку «Я досліджую світ» у 1 класі із використанням STEM ...
Подивись відео 


Намагайтесь вживати корисні продукти щодня

Дитяча тарілка здорового харчування (брошура) - Мої статті ...
3.Як поводитися за столом під час споживання їжі?
  Завдання на 08 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 24-25

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.

Подивись презентацію і виконай завдання у зошиті.



Подивись мультфільм  


Збери пазл


4. Що я знаю про їжу?
  Завдання на 09 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 20-21

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.



Кумедні факти про їжу Кумедні факти про їжу

10 місце

Ріпу колись сіяли з рота. Річ у тому, що у ріпи дуже дрібне насіння: у 1 кг їх більше мільйона, і вручну їх просто не розкидати. 

9 місце

Відваром буряка раніше користувалися як дезинфікуючим засобом.

8 місце

Є багато видів капусти: червонокачанна, білокочанна, кольорова... Кольорову капусту Марк Твен називав капустою, що закінчила коледж. Брокколі американці називають "капустою з університетською освітою".

7 місце

Картопля з'явилася в Європі  як декоративна рослина.  Перед вживанням його варили і густо посипали цукром. А шляхетні дами  прикрашали квітами картоплі свої зачіски і перуки.

6 місце

Горошок був першим овочем, закритим в консервну банку.

5 місце

Огірок раніше в Англії був великою рідкістю. Лікарі вважали його  отруйним,  що він "охолоджує" і викликає простуду.
місце
Помідор раніше вважався отруйним. 

3 місце

Морква в Європі вважається фруктом. 

2 місце

Фахівці до цих пір не вирішили, овочем або фруктом є ананас. 

1 місце

Одним з найцікавіших овочів є арктичний хрін. Його можна зустріти в далекій Гренландії. Він квітне навіть тоді, коли наступають люті морози.

Склади сенкан "Їжа"
Сенкан- це вірш, що складається з п'яти рядків.
Вправи "Літературна скарбниця"
Приклад сенкану
Презентація з позакласного читання "Без верби й калини нема України"
Завдання до тижня "Світ рослин" 
(термін виконання 13.04-17.04)

Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Чи є рослини живими організмами?
  Завдання на 13 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 26, 28-29.

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Любі учні!
На цьому тижні ми з вами поринемо у світ рослин. Сьогодні ми досліджуватимемо питання "Чи є рослини живими організмами?". Давайте згадаємо, якими ознаками наділена жива природа.
УДК 373.3.091.33:004.032. Т. О. Кривоконь м. Вінниця, Україна ...
А тепер згадайте: "Що відбувалося з рослиною , яку ви пророщували та посадили під час практичної роботи з теми "Весна"?"
развития проростка гороха? | Растения, Горох
Подумай!!! 
Чи можно назвати рослини живими організмами?(Так)
Доводимо це твердження.

Пригадайте, що необхідно рослині для розвитку?Розглянь комікс та визнач умови для росту і розвитку рослин.

     

Висновок
Шоломниця байкальська Вівсяниця - презентація з різне
Практична робота
Виростіть крес-салат у вигляді гусені. Фіксуйте стадії розвитку рослин у зошиті с.29 , завдання 2. 

МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
2. Що спільного між усіма рослинами?
  Завдання на 14 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 30-31.

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Роздивись малюнки і визнач , що спільного між усіма рослинами.

Трав'яниста рослина

Дерево

Кущ


Допоможе тобі відповісти кросворд у зошиті на с.30.
Всі  рослини мають однакову будову, тобто частини з яких складається рослина.

ЯК ВИВЧАТИ БУДОВУ РОСЛИН? - РОСЛИНИ - ОКРАСА ЗЕМЛІ - ЛЮДИНА І ...

Корінь - запеспечує живлення, закріплює рослину в грунті.
Стебло -з'єднує всі органи з корінням, пересуває воду від кореня, піднімає листя до світла.
Листок -утворюють поживні речовини, дихання.
Квітка -утворює плоди.
Плід з насінням -розмноження.
Наші знання оформимо у вигляді хмари слів
Хмара слів до теми Рослини
3.Чому людина не може жити без рослин ?
  Завдання на 15 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 27

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Ознайомся з презентацією та виконай завдання у зошиті.

Підсумуємо
Презентація " Рослини - живі організми"
4.Як берегти рослини ?
  Завдання на 16 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с. 32-33.

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Розглянь малюнки, сформулюй правила та виконай завдання у зошиті на с.32



Территория МАДОУ «СКАЗКА» продолжает обновляться новыми сюжетами ...Як книга з'являється на світ | Джміль – журнал для дітей, їхніх ...

Перевір свої знання

                Завдання до тижня "Світ тварин" (термін виконання 21.04-24.04)

Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Хто такі тварини?
  Завдання на 21 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.36 -37

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Дорогі діти!
Сьогодні ми з вами розпочнемо мандрівку в Царство тварин − найбільше царство на території Живої природи. У цьому Царстві проживають різні народи. З окремими його мешканцями ви знайомі, з іншими − ні. Та усі вони такі ж жителі Землі, як і ми, люди. Якщо ми хочемо з ними подружитися − маємо більше дізнатись про них: хто вони, де
живуть, що їдять. Адже про друзів хочеш знати більше!
Давайте пригадаємо з вами ознаки живих організмів.
«Жива природа − це все те, що...» (розвивається, рухається, дихає, розмножується, народжується та вмирає).
 Пригадайте, які особливості цих ознак мають рослини.
Досліджуємо
Що спільного і відмінного між рослинами і тваринами?

Хто такі тварини - СВІТ ТВАРИН - МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1 ...

Висновок:
Тварини, як і рослини – живі організми, які...
Але тварини, на відміну від рослин, не можуть обійтися без їжі, отриманої з навколишнього середовища.
Подивись відео



Розв’яжи приклади і посели тварину на малюнку.

Хто такі тварини - СВІТ ТВАРИН - МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1 ...

Хто такі тварини - СВІТ ТВАРИН - МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1 ...
Гра «Що переплутав художник?»

  •  Розглянь малюнок і з'ясуй, що переплутав художник.
  • Поміркуй, де живуть тварини, які зображені на малюнку:

- Де можна побачити цих тварин в нашій країні?

- Розкажіть, що насправді їдять ці тварини.


МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Перевір свої знання - перейди за посиланням та виконай вправу
"Хто де живе"
Малюємо тварин (за бажанням)

Намалюй тваринку  за шаблоном.
Що намалювати з дитиною 6 років фарбами. Як поетапно навчити ...


Вчимося малювати з дітками тварин за допомогою долонь

2.Як живуть свійські та дикі тварини ?
  Завдання на 22 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.38 -39

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Прочитай оповідання, вставляючи замість малюнків відповідні слова.
МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА


- Чому цю розповідь назвали усмішкою?
- Що в цій усмішці може бути правдивим, а що ні?
- Які тварини згадуються в усмішці? Що між ними спільного, та чим вони відрізняються?
-Хто ж такі  «Дикі-свійські тварини»?
Вивчення нового матеріалу
Робота з малюнками
1) Розподіліть тварин за групами.



2) Хто будує житло?




3) Хто їх годує?



4) Хто піклується про потомство?



5) Порівнюємо і робимо висновок

Ранкові зустрічі 29 тиждень "Світ тварин"


Дикі тварини самі добувають собі їжу, знаходять або будують собі житло, піклуються про своє потомство.

Відкритий урок. «Я досліджую світ» на тему: «Різноманітність ...


Ці тварини живуть поряд із людиною. Вона піклується про їх їжу, житло, здоров’я.
Перевір свої знання 
"Дикі та свійські тварини"- перейди за посиланням та виконай 
вправу


3. Чому треба берегти тварин?
3.2 Наші домашні улюбленці ? Які вони?
  Завдання на 23 .04
 1) Ознайомитися з інформацією     
 2) Виконати завдання у зошиті с.40 -41
  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Згадайте, на які групи поділяються тварини.(Дикі і свійські)
Роздивіться малюнки. Яких тварин зображено найбільше?

Похожее изображениеПохожее изображение

-Чи знаєте ви, чому диких тварин значно менше?
У кожній місцевості є тварини, яких залишилося дуже мало. Вони зникають, бо люди на них полюють, знищують місця їхнього мешкання — ліси, луки і забруднюють річки й озера. Тому тварин потрібно охороняти. Щоб зберегти тварин, які зникають, їх заносять до Червоної книги України. На таких тварин заборонено полювати.

Рідкісні види рослин і тварин заносять до Червоної книги України.

Червона книга України Тваринний і рослинний світ
Червоний колір — сигнал небезпеки!Він ніби закликає всіх людей: тварини в біді, допоможіть їм!

Розгляньте фото деяких тварин, занесених до Червоної книги України.


image144



Висновок
Люди повинні дбайливо ставитися до всіх тих, з ким їм доводиться жити на нашій планеті, — рослин і тварин та цінувати їх.
Творче завдання

Придумай та намалюй знак , який би забороняв людям ображати тварин та підпиши під ним гасло.
Наприклад

Правила поведінки в лісіНе чіпай пташині гнізда! 


Завдання (обов'язково)
 Розкажи трохи про свого домашнього улюбленця. Результати своєї роботи зафіксуй у вигляді відео та відправ вчителю.

 Завдання до тижня "Веселка"(термін виконання 27.04-30.04)

Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Як з'являється веселка?
  Завдання на 27 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.44-45

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Прочитай
Веселка – одне з найкрасивіших явищ природи, і люди вже давно замислювалися над її природою.
Сонячний промінь  білого світла в дійсності є сполученням усіх кольорів. Ти, напевно, спостерігав, що відбувається, коли промінь світла попадає на краєчок дзеркала або на поверхню мильної бульки. Білий промінь розпадається на різні кольори. Ми побачимо червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, синій і фіолетовий кольори.
Веселка з'являється тільки під час зливи, коли йде дощ і одночасно світить сонце.
Веселку можна спостерігати тільки рано вранці або ближче до вечора.
Подивись

Виконай завдання №1 у зошиті

Скористайся малюнком та виконай у зошиті завдання №2
Склади пазл

Виконай завдання №3(прочитай вірш та намалюй ілюстрацію до нього).
2. Чому веселка різнокольорова?
  Завдання на 28.04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.46-47

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Прочитай
 Сонячне світло здається білим, хоча воно насправді складається з багатьох різних кольорів. Під час дощу Сонце іноді світить крізь крихітні крапельки води, що є у повітрі. Коли це відбувається, вода розкладає світло на всі його складові частини. Кольори з’являються завжди в одному й тому самому порядку від червоного до фіолетового, і в небі повисає чарівна веселка. Кольори, якими радує нас веселка - червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Яскравість і насиченість кольорів веселки залежить від розміру крапель дощу. Чим більші краплі , тим яскравіше веселка.Для того щоб побачити веселку в найкращому вигляді і у всій її красі, потрібно всього лише стати спиною до сонця і спостерігати всю красу цього явища. Щоб запам’ятати всі кольори веселки по порядку, треба вивчити таке речення: «Чапля Осінь Жде Завзято, Буде Сани Фарбувати».
Послухай та запам'ятай кольори веселки

Перевір свої знання

3. Як зробити веселку на подвір'ї?
  Завдання на 29 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.48-49

3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.

Повтори мнемофразу  про кольори веселки:  «Чапля Осінь Жде Завзято, Буде Сани Фарбувати».
Ознайомся
Любі діти!
Сьогодні ми з вами поговоримо про те, як можна створити веселку на подвір'ї. Пропоную вам провести  веселі і барвисті експерименти, описані нижче, щоб переконатись, як легко й просто творити подібні дива. Досить використати лише кілька звичайних побутових предметів... і природа цього барвистого  явища стане ближча та зрозуміліша. Тож, розпочинаємо....
«Веселка зі шлангу з водою»
Матеріал: шланг для поливання.
Умови: літо, сонячна днина.
Хід досліду:
Спрямувати високо вгору дрібні розсіяні струмені води. Сонячне проміння, проходячи крізь краплі води, утворює веселку.
«Веселка з призми»
Матеріал: тригранна скляна призма, аркуш паперу.
Умови: сонячна днина.
Хід досліду:
Станьте спиною до сонця, розмістіть призму так, щоб промені падали крізь неї на аркуш білого паперу. На папері з’явиться справжнісінька веселка. Тепер, наближаючи чи віддаляючи призму від паперу, можна змінювати величину рукотворної веселки. Якщо веселка не утворилася відразу, переміщуйте потрохи призму, добираючи потрібний кут падіння сонячного променя.
«Веселка із CD-диску»
МатеріалCD-диск.
Умови: без особливих умов.
Хід досліду:
Змінюючи кут нахилу диску, можна отримати веселкову смужку або круглу веселку.
«Веселка з мильної бульбашки»
Матеріал: мильні бульбашки.
Умови: без особливих умов.
Хід досліду:
Надуваючи мильну бульбашку, можна спостерігати веселку на її поверхні.
Практична робота «Створюємо соляну веселку в пляшечці» (за наявності матеріалів)

Приготуйте прозорі пляшечки чи баночки, кольорову крейду, сіль та аркуші паперу.
1.  Розсипайте сіль на аркуш паперу тонким шаром.
2.Візьміть шматок кольорової крейди, уявіть, що це качалка, і розкачуйте сіль цієї кольоровою качалкою, таким чином зафарбовуючи сіль в один колір.
3. Цю ж операцію треба повторити з іншим аркушем паперу, сіллю та іншого кольору крейдою.
4. Таким чином зафарбовуємо сіль у різні кольори, зберігаючи її на різних аркушах.
5. Обережно засипаємо сіль шарами у прозору баночку чи пляшечку, намагаючись не змішувати кольорів.
6. Перед нами чудове розмаїття кольорів у пляшечці, яку можна використати як оздобу на кухні, подарувавши її мамі на День матері.
4. Чи подобається тобі веселка і чому?
  Завдання на 30 .04

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.42-43

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Попрацюй у зошиті та виконай завдання.
Ознайомся. Це цікаво...
Веселка має сім кольорів. Число сім здавна вважалося магічним. Познайомся з деякими прислів'ями у яких зустрічається це число.
КОШИК НАРОДНОЇ МУДРОСТІ
● Бути на сьомому небі.
Безмежно щасливі, дуже задоволені люди часто говорять, що вони перебувають на сьомому небі.
● Сім п’ятниць на тиждень.
У давнину саме п’ятниця, а не неділя, була днем відпочинку, розваг.
● Працювати до сьомого поту.
Змушувати кого-небудь напружено, з останніх сил працювати; виснажувати непосильною роботою.
● Сім разів одміряти.
Перед виконанням якоїсь дії потрібно, зваживши на всі обставини, урахувати їх.
-Де ще ми зустрічаємо число сім? («Білосніжка і 7 гномиків», «Вовк і 7 козенят», 7 днів у тижні, 7’я утворюють слово «сім’я», українська народна казка «7 дочок», 7 нот на нотному станіквіточка-семипелюсточка)
Виконай завдання за власним вибором:
Розмалюй онлайн "Веселка та сонце"
    - Зроби поробку "Веселка"
Радуга - Поделки с детьми | Деткиподелки


Завдання до тижня "Моя родина"(термін виконання 04.05-08.05)


Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Хто є в моїй сім'ї ?
  Завдання на 04.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.52-53

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
1. Познайомся із сім'єю героя вірша.
Мама, тато, дід, бабуся -
Всіх назву, не помилюся.
Старший братик і сестричка -
В нас сімейка невеличка.
Не спиняйте, бо зіб’юся:
Мама, тато, дід, бабуся,
Старший брат, сестра і я -
Отака моя сім’я!
                                                        Варвара Гринько


2. Досліди, скільки членів має твоя родина. Склади розповідь  про свою родину .  Намалюй своїх найближчих родичів у зошиті на с.52
3. Відтвори прислів'я та поясни його зміст.



2.Моє родинне дерево.
  Завдання на 05.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.50-51

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Виконай завдання на відповідних сторінках зошита.
Склади своє родинне дерево, користуючись шаблоном.
Родинне дерево-це усі члени вашої родини.

родине дерево | Семейное дерево шаблоны, Семейное дерево, Дерево
3. Які я маю обов'язки у родині?
  Завдання на 06.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.56-57

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
1. Прочитай оповідку і поміркуй, чи справедливе рішення ухвалив тато Левка.


2. Розкажи за ілюстраціями, які обов'язки можуть виконувати діти в родині.

3. Пригадай, як допомагаєш своїм рідним ти. Встанови закономірність і усно продовж ряд.

4. Традиції і свята моєї родини.
  Завдання на 07.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.54-55

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Сім’я – це найдорожчі нам люди: тато, мама, братик, сестричка.
Сім’я – це гніздечко любові і тепла для кожного із нас. У родині має панувати злагода і повага до близьких. Менші повинні шанувати старших, особливо бабусь і дідусів. Адже вони – коріння сім’ї, прожили довге життя, багато знають і уміють. Ці люди не просто живуть з вами – вони піклуються про вас.

·  Які сімейні свята святкують у Ваших родинах? (День народження, Новий Рік, Різдво, Паска, День святого Миколая і т.д).
·  Як ці свята проходять?
Склади невеличку розповідь (українською мовою) та відправ аудіозапис (або відеозапис )вчителю.
Завдання до тижня "Ми-українці, ми - європейці"             (термін виконання 12.05-15.05)

Стіна слів - перейди за посиланням та познайомся зі словами нашого тижня.
Проблемні запитання:
1. Українці-хто ми?Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?
  Завдання на 12.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.60-61, 64-65.

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Прочитай прислів'я та поясни його значення

Подивись відеоролики та виконай завдання у зошиті

Перевір свої знання
2. Що закодовано в українській вишиванці?
  Завдання на 13.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.62-63

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Подивись відеоурок та виконай завдання



3. Яких відомих українців ти знаєш?
  Завдання на 14.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.58-59

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Ознайомся з презентацією 




Завдання до тижня "Літо"(термін виконання 18.05-22.05)

1. Як впізнати літо?

  Завдання на 18.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.66-67

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.

Подивись відео та виконай завдання у зошиті

Склади за бажанням пазл

Прислів’я та приказки про літо

  • Коли влітку не ходив по малину, взимку вже пізно.
  • Садок улітку – як кожух узимку.
  • Літо запасає, а зима з’їдає.
  • Хто влітку ледарює, той узимку біду чує.
  • Готуй сани влітку, а воза взимку.
  • У червні на полі густо, а в коморі пусто.
2. Чим діти займаються літом?

  Завдання на 19.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.68-69

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.

     Літо – це пора, яка дозволяє нам добре відпочити і набратися нових сил для продовження навчання. Проводити цей теплий час можна дуже різноманітно, граючи та відпочиваючи, навчаючись та розвиваючи свої творчі здібності. Тож ,пропоную вам, любі діти, висловити  ідею щодо того, яким чином можна цікаво і з користю провести літні канікули. Для цього намалюйте свою ідею на аркуші, підпишіть її . Сфотографуйте та відправте вчителю.
Мультфільм «Шматочок літа»
Повчальна історія від Тітоньки Сови  розповість вам, що влітку можна займатися цікавою і корисною справою – збирати гербарій. Він може стати чудовим подарунком для рідних чи окрасою класного приміщення на початку нового навчального року.
3. Як змінюється природа влітку?
  Завдання на 20.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.70-71

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
1. Чи всі твердження правильні? Обґрунтуй свою думку.
• Влітку день починається дуже рано, і сонце встигає добре прогріти землю. Тепло - основна ознака літа.
• Влітку після спекотного дня поверхня землі охолоджується. Тоді на траві можна побачити росу. Роса буває лише зранку.
• Влітку всі школярі відпочивають. Канікули - основна ознака літа.
2. Як птахи піклуються про своїх дитинчат? Розкажи.

3. Назви рослини рідного краю, які квітнуть лише влітку.



Послухай пісню про літо

4. Як провести літні канікули безпечно?
  Завдання на 21.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.72-73

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Довідайся, як пустощі однієї дитини зашкодили іншим.

2. Чи зумієш ти надати першу допомогу товаришеві, якщо той поріже палець уламком скла? Змоделюй свої дії.





3. Розглянь комікс і поміркуй, чому варто слухатися дорослих.


4. Ознайомся з правилами безпечної поведінки під час літніх канікул.



Завдання до тижня "Літні розваги"(термін виконання 25.05-29.05)

1. Які ми знаємо літні розваги?
  Завдання на 25.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.74-75

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Склади пазли і дізнайся , які існують літні розваги.










Які ще літні розваги ти можеш назвати? Склади асоціативний кущ, в якому ключовим словосполученням буде "Літні розваги".

2. Яке свято для дітей святкують на початку літа?
  Завдання на 26.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.76

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Щорічно 1 червня в Україні та ще в понад 60 країнах відзначають Міжнародний день захисту дітей. У багатьох це свято асоціюється з початком літніх канікул, морозивом і веселощами.

Символіка свята

Офіційним символом Міжнародного дня захисту дітей є спеціальний прапор. На зеленому тлі, що символізує гармонію і родючість, навколо Земної кулі зображено 5 фігурок людей. Ці фігурки символізують єдність усіх рас і народів, а зображення Землі - символ спільної домівки.

Подивись відео


До Дня захисту дітей відбудеться благодійне свято

3. Де краще відпочивати влітку?
  Завдання на 27.05

 1) Ознайомитися з інформацією     

 2) Виконати завдання у зошиті с.77-79

  3) Зробити фото виконаних робіт та надіслати       вчителю.
Де можна відпочивати влітку?

Літній табір "Веселка" - 7 Червня 2016 - Вас вітає сайт ...
Малюнки море олівцем для срисовки (25 фото)

Вночі у Карпатах загубилася дюжина вінницьких туристів | Новини ...

Мама у фартушку, дідусь із пасікою. Як виглядає типова родина в ...

4. Де живе літо?
  Завдання на 28.05
Прочитай

 

Де літо живе?

 Анатолій Костецький


У павука хатинка —
тоненька павутинка.
У коника веселого —
між травами оселя.
У ластівки швидкої
під нашим надвіконням.

А тепле й ніжне літо,
волошками повите,
посріблене дощами,—
живе в очах у мами!


Анатолій Костецький. Де літо живе. Ілюстрована збірка віршів для дітей. Малюнки Віктора Боковні.

Намалюй ілюстрацію за змістом вірша А.Костецького "Де літо живе".








































Немає коментарів:

Дописати коментар